Viziunea dascalilor institutiei

MISIUNEA

Misiunea şcolii noastre este de a pregăti elevii pentru o lume în schimbare, formându-le capacităţi, deprinderi şi competenţe care să le permită să-şi găsească locul cuvenit şi menirea în societate, urmărind participarea școlară, rezultatele învățării și starea de bine.

 VIZIUNEA

O școală organizată în jurul principiilor de comunicare, deschisă, bazată pe respect reciproc între elevi, profesori și părinți, care clădește bazele viitorilor adulți, capabili de adaptare într-o lume în continuă schimbare.

 Cultura organizațională

Deviza:„Mâine să fii mai bun ca azi!

Valori şi principii cultivate şi promovate în şcoală:

Profesionalismul - a fi cel mai bun în domeniul său de activitate;

Integritatea – a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a acţiona onest în gând şi în faptă

Cooperarea – a arăta grijă şi compasiune, prietenie şi generozitate faţă de ceilalţi

Respectul – a arăta consideraţie faţă de oameni, faţă de autorităţi, faţă de proprietate şi, nu în ultimul rând, faţă de propria persoană

Responsabilitatea – a duce la îndeplinire cu consecvenţă obligaţiile care revin fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile acţiuni

Autodisciplina – a avea control asupra propriilor acţiuni, cuvinte, dorinţe impulsuri şi a avea un comportament adecvat oricărei situaţii; a da tot ce ai mai bun în orice împrejurare

VALORILE care ne ghidează munca sunt: echitatea, integritatea, etica, transparența, colaborarea, implicarea și responsabilitatea.

Demersul nostru educational, alături de familie și comunitate, are ca ideal dezvoltarea liberă, integral și armonioasă a individualității umane, formarea personalității autonome și creative.

Mediul de învățare, creat printr-o atmosferă caldă și monitorizată, caracterizată prin disciplina elevilor, a cadrelor didactice, a întregului personal al școlii, un demers ordonat al activității de învățare și un mediu atractiv de activitate, spații școlare bine întreținute și dotate corespunător cu echipamente, materiale și mijloace didactice, corelate cu creșterea rezultatelor la învățătură. Acesta este temeiul pentru care includem mediul de învățăre în categoria aspectelor pe care ne propunem să le dezvoltăm.

Dezvoltarea reursei umane semnifică, în esența, cultivarea atitudinilor pozitive personalului școlii și îmbogățirea abilităților profesionale prin formare continuă, instruire și dezvoltare. Transformarea de bază pe care ne-o propunem prin Planul de acțiune al școlii o reprezintă crearea unei culturi a învățării organizaționale, învățare prin rezolvarea problemelor apărute și a unei culturi a responsabilității, considerând că organizațiile responsabile sunt cele care învață continuu. Prin învățare continuă ne propunem să ne îmbunătățim permanent abilitățile pentru atingerea scopurilor organizației noastre, să mărim șansele pentru a rezista și, in acelasi timp, să ne dezvoltam, într-un mediu școlar și social foarte dinamic și adesea imprevizibil.