Strategia CEAC

STRATEGIA DE EVALUARE INTERNĂ A CALITĂȚII
PENTRU PERIOADA 2018-2022

 

Descarca document complet C-E-A-C.pdf

MOTIVAȚIA

(fundamentată pe analiza mediului intern și extern realizată în PDI)

Liceul Tehnologic Repedea răspunde nevoilor de instruire și educare ale copiilor din acestă circumscripție școlară,

Respectând tradițiile locale și naționale și cuceririle științelor modeme, colectivul de cadre didactice depune mari eforturi pentru educarea tinerei generații în spiritul respectării drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, al demnității și al toleranței, al schimbului liber de opinii, Formarea personalității umane este finalitatea pe care o realizăm prin însușirea cunoștințelor științifice, a valorilor culturii naționale și universale. La fel' de importantă este cultivarea sensibilității față de valorile moral-civice, față de respectul pentru natura și mediul înconjurător,

Liceul Tehnologic Repedea își propune, bazându-se pe sprijinul comunității, să contribuie la dezvoltarea personalității copiilor, Ia profesionalizarea lor și la integrarea socială.

Strategia de evaluare internă a calității se fundamentează pe proiectul de dezvolLare instituțională. Strategia, adoptată derivă din analiza SWOT și constă în valorificarea punctelor tari și a oportunităților oferite de mediul extern, în scopul ameliorării punctelor slabe și al diminuării amenințărilor.

în urma acestei diagnoze și în acord cu PDI, planificarea și organizarea activității de evaluare și asigurare a calității se raportează la următoarele ținte strategice;

Asigurarea calității demersului didactic în vederea creșterii performanțelor școlare și scăderii fenomenului de abandon școlar.

  1. Achiziționarea și utilizarea unor materiale didactice în vederea creșterii atraciivitalii didactice și adaptorii procesului didactic la node cerințe de comunicare și informare.

  2. Formarea continuă a cadrelor didactice și perfecționarea acestora în utilizarea noilor echipamente.

  3. Dezvoltarea de proiecte/parteneriate educaționale (locale, județene, naționale)

  4. Redimensionarea relației școala-familie-comunitate.